Cu gandul la Noua Zeelanda…

…ne-am incheiat aceasta minunata vacanta prin Asia. Dar hai sa va spun ce anume am mai facut.

Dupa aproximativ 3 zile de balaceala in Oceanul Indian si stat la soare cat de mult posibil, am plecat in data de 01.05.09 catre Singapore. Drumul cu avionul a fot destul de scurt, dar cu mult somn…

Odata ajunsi inapoi in orasul numit si “Bijuteria Asiei” ne-am intrebat ce sa facem. Dintre toate optiunile, am ales sa mergem la piscina, pe insula Sentosa. Asa ca ultima seara, ca si prima de altfel, ne-am petrecut-o tot balacindu-ne.

Dis de dimineata in data de 03.05.09 ne-am luat La Revedere de la Singapore cu gandul ca il vom mai vizita si alta data.

Dupa alte 16 ore de zbor, seara tarziu, am ajuns si in Londra, obositi de numa-numa.

Ultima zi de concediu ne-am petrecut-o impreuna cu Liane prin Colchester , care btw am aflat ca este cel mai vechi oras al Marii Britanii si prin Clacton-on-Sea, un orasel de la Marea Nordului extrem de cochet, aflat in apropiere.

Asa a venit si sfarsitul concediului de exceptie.

N-a fost bai pentru ca ne-am intors acasa extrem de bucurosi pentru toate lucrurile/locurile superbe pe care le-am facut/vazut in Asia. Totodata am inceput deja sa ne gandim la urmatoarea destinatie.

Dupa lungi si nesfarsite dezbateri, Dobrestii au votat in mai putin de 2 secunde 🙂 ca aceasta va fi Noua Zeelanda.

Acum a venit momentul ca aceiasi Dobresti va multumeasca pentru atentie si sa va asigure ca blogul va fi modalitatea noastra de a va spune ce mai facem, cu ce ne mai ocupam, pe unde mai calatorim, ce planuri de viitor ne creionam si lista poate continua.

De asemenea va asteptam si pe voi cu comentarii, idei faine, intrebari.

Cu pupaturi si imbratisari,

Dobrestii

02 comments on “Cu gandul la Noua Zeelanda…

• Foxana , Direct link to comment

Super calatorie ati facut! Bravos! 🙂 Pt cititorii pasionati de travel poate dati un buget estimativ al intregii escapade in Asia. 😀 Faceti un mic rezumat financiar al intregii calatorii. Asteptam cu interes urmatoarea expeditie! 🙂

• pedro , Direct link to comment

Facem rezumat, il avem in lucru pentru fiecare locatie cat si pentru intreaga excursie. Pot sa-ti zic ca in total am cheltuit undeva in jur de 2500 de Euro cu tot cu biletele de drum (care au fost cam 1250 de euro). Sumele sunt pentru 2 persoane 😉